Angående ny skrivare...

Hej hej! Vet inte om det ens fortfarande är någon som kikar in på bloggen men tänkte ändå skriva att jag hade hittat en som skulle ta över bloggen men hon hade tyvärr för mycket just nu med skola och fotboll och så, så hon kan inte ta över bloggen just nu. Jag söker alltså fortfarande någon som vill ta över bloggen så är ni intresserade eller vet någon som är kommentera här :) funderar dock på att skriva något kapitel till eftersom det just nu inte är så mycket i skolan, vad tycker ni om det? :)
Och förlåt för att det gått så jättelång tid men det har varit lite krångligt att hitta någon som skulle ta över och så... hoppas ni förklåter mig och fortsätter läsa! :) xx

Kommentarer
Postat av: Hajrija

Jag tar gärna över bloggen, mejla så kan jag få lösen osv.:)

2012-03-30 @ 19:56:54
URL: http://trefantastiska.blogg.se/
Postat av: elleni

Jag är förälskad i din blogg!!!!

jorden går under om ni slutar skriva!!!!!!!!

2012-04-01 @ 12:49:47
Postat av: Mia

Länkbyte? det är min kompis blogg. hon behöver läsare :) hon kommer snart att ändra design iaf
btw! älskar din blogg!

2012-09-11 @ 16:01:25
Postat av: Vida

Jag tar gärna över bloggen jag älskarv din blogg och jag älskar att skriva:D <3
jag har hafft massor av fan bloggar förut maila/mejla mig gärna om du har frågor :D <3

2012-10-22 @ 16:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0